marți, 6 martie 2012

Punga cu jucării

Anul trecut, înainte de Crăciun, o prietenă de-a mea, Parmena , a venit la mine cu o pungă plină de jucarii, zicând: "Nepoţelele mele au aflat că tu mergi pe dealuri, prin diferite case, pe la diferiţi copii şi au hotărât să le trimită aceste jucării." Ce surpriză plăcută! Dar, din păcate nu m-am învrednicit să mai ajung pe dealuri, pe la acei copii, până luna trecută... Nu le-am oferit momente frumoase de Crăciun, dar crede-mă, Parmena, bucuria nu a fost mai prejos! Mulţumesc în numele lor!  :o)
În poză, Mihăiţă, unul dintre cei cinci copii ai acelei frumoase familii.

2 comentarii:

  1. Expresia fetei lui Mihaita spune mai mult decat putem exprima noi. Chiar ma bucur pentru ei si pentru noi, ca am putut sa le oferim un strop de zambete. :) Multumim, Vlad!

    RăspundețiȘtergere