miercuri, 3 februarie 2010

Mesajul

10 comentarii:

  1. Imi place tare mult, ma bucur ca ai avut ocazia sa o surprinzi asa curioasa si expresiva! Felicitari inca o data pentru postarea pe 1x!

    RăspundețiȘtergere
  2. merci Andrei!
    Tocmai ce venise cu ginerele ei de la el din vizita. Statuse acolo cateva saptamani. Acum o lasa singura la ea acasa. El pleca inapoi... Da, se uita cumva destul de expresiva dupa el...
    :o)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce interesant si eu am cadrul asta ...aproape la fel ... e in holbav ..pe tanti o cheama Maria si are 86 de ani .. ce mica e lumea ..

    http://hudini-silviu.blogspot.com/2009/12/workshop-rezults.html

    ma inclin cu respect

    RăspundețiȘtergere
  4. Tanti Maria... o persoana pe care o intalnesc mereu in vizitele mele pe acolo.
    Imi place ca mai mereu tine ceva in mana. :o)
    Merci mult de trecere!

    te rog eu mult, nu te inclina! :o)

    RăspundețiȘtergere
  5. Genul de fotografie care apare in ghidurile turistice:)

    RăspundețiȘtergere