marți, 20 aprilie 2010

Victoria si pisica

9 comentarii:

  1. Foarte buna fotografia.Am si eu o curiozitate daca nu deranjez;In ce zona fotografiezi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Radu! Si merci mult!
    Poza asta e facuta pe langa Brasov; de pe aici is mai toate pozele mele.
    Bine, cand mai prind cateva zile libere, mai plec prin tara: de Pasti am fost in MM; mai am poze de prin Alba, Arges, Covasna, Suceava, Buzau...
    Dar majoritatea is de pe aici de prin jud Bv.
    Merci de trecere.
    :o)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, am plecat din Romania acum 20 de ani, ins a fotografiile tale imi fac o pofta nebuna sa vizitez locurile. Sint absolut superbe!!! (si fotografiile, si locurile).

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare atat de simpla poza, si totusi spune atat de multe. Si, desi gresesc, invidiez la culme simplitatea asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasa fotografie asa cum m-am obisnuit.

    RăspundețiȘtergere