marți, 6 septembrie 2011

Dealul casei albastre


10 comentarii:

  1. Interesant. Casa albastra e pe la Bran :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu chiar.
    Poza e facuta in satul Holbav, pe langa Vulcan.
    Multumesc de trecere! :o)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain pe acolo. M-am ratacit odata pe acolo :-) Am mers prin Holbav, am trecut muntii de-am ajuns prin partea Fagarasului. Cu o Dacia Solenza :-) Nebunie curata

    RăspundețiȘtergere
  4. este tare fain pe acolo. inca...
    Si eu tot cu o Soleza am facut prima data drumul ala!
    :o)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, minunat acest loc, pas cu pas acest blog este o incintare...

    Doamne-ajuta!

    as vrea sa iubesc oamenii asa,
    as vrea sa privesc asa Lumea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb blogul si toate fotografiile!

    RăspundețiȘtergere