miercuri, 2 decembrie 2009

Real life

3 comentarii:

  1. Imi par foarte picturale fotografiile de interior, realizate color, asemanatoare acesteia. Nu ma pricep la fotografie, dar imi plac mult ale tale. Ai un stil personal deosebit, vizibil dupa mine mai ales in fotografiile de interior. Imi place si tema care m-a atras intotdeauna, viata oamenilor obisnuiti, necajiti de la tara, tristetea, frumusetea, bunatatea, demnitatea lor. Fotografiile sunt foarte epice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este fotografia mea preferata, si mi-am pus-o ca desktop background:)Plina de culoare: peretii albastri, bostanii galben-auriu, oalele rosii, scaunul verde.
    Lui Van Gogh i-ar fi placut sa faca un tablou din asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca este fotografia care mi-a placut cel mai mult ever.

    RăspundețiȘtergere